HTML

Holleanyu

Mindenféle hasznos dolgot kínálnak, de hogy mennyiért és valójában mire lenne szükségünk? Erről írok.

Friss topikok

  • Lilarigó: A Kikában is változtak a dolgok. A játszóházat óránként 300-ért lehet igénybevenni 2,5 éves kortól... (2009.12.06. 10:31) Ha nyugodtan akarsz vásárolni, lakj Szegeden!
  • BSzilvi: Sziasztok! Meglepődve tapasztaltam, hogy a Fóti Cora mosdójában van direkt kismamás WC fülke. A po... (2009.12.03. 15:50) Anyu, pisilni kell!
  • Janka (Johanna) és kicsiZé (Zétény) apukája: Üdvözlet a blogon is:) Hehe, soha nem gondoltam arra, hogy hordozókendőben milyen lehet pisilni:)) (2009.12.02. 21:33) Élményeim

Linkblog

Tappancs

2010.02.18. 10:18 Holleanyu

A napokban játam az egyik Deichmann cipőüzletben, a gyerekcipőket vettem szemügyre. Volt választék, méretben és cipőfajtában is, sőt árban is. Ez így OK. Viszont felfedeztem egy kis cetlit, azaz "Lábmérő igazolvány", melyen arról tájékoztatnak, hogy legalább 2-3 havonta mérnem kellene a gyerek lábának hosszát. Hát, nem tudom. Én sose mértem, mégis kapott rendes cipőt a gyerkőc. A szokásos módon szoktam megnézni, vagyis megnyomkodom az elejét, hogy érezzem, hol van a lábújja, azt ennyi. Valami WMS értékeket kellen figyelembe vennem, a honlapjukon el is érhető, de a szöveg csak angolul van.

Egyébként mindig azt hallottam, hogy a Supy és a Salus cipők a jók, mert azokban a sarok kicsit meg van emelve, mondanom sem kell, hogy átlagban 7-8000 Ft-ért, bár érdemes a honlapjukról rendelni, mert vannak akciók. Ezekkel a cipőkkel elkerülhetők a későbbi hátfájások, és a lúdtalp. Ezt mondják a szakemberek, de az ortopéd orvosok mást mondanak. Szerintük mindegy mikor tanul meg járni a gyerek, és mindegy miben, mert úgyis lúdtalpas lesz, és akkor felírnak nekik betétet, amit hordhat a gyerek. Az én gyerekem is kapott, sose vette fel, mert a lányom kijelentette, hogy nem fáj a lába, tehát nem kell. Végül én sem erőltettem, mert azt olvastam, szintén gyerekorvosoktól, hogy gyerek korban nem kell a betét, mert egyáltalán nem használ. Na, most legyünk okosak.

Szerintem vegyen mindenki olyan cipőt, amilyet tud.

Holleanyu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holleanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr171768353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása