HTML

Holleanyu

Mindenféle hasznos dolgot kínálnak, de hogy mennyiért és valójában mire lenne szükségünk? Erről írok.

Friss topikok

  • Lilarigó: A Kikában is változtak a dolgok. A játszóházat óránként 300-ért lehet igénybevenni 2,5 éves kortól... (2009.12.06. 10:31) Ha nyugodtan akarsz vásárolni, lakj Szegeden!
  • BSzilvi: Sziasztok! Meglepődve tapasztaltam, hogy a Fóti Cora mosdójában van direkt kismamás WC fülke. A po... (2009.12.03. 15:50) Anyu, pisilni kell!
  • Janka (Johanna) és kicsiZé (Zétény) apukája: Üdvözlet a blogon is:) Hehe, soha nem gondoltam arra, hogy hordozókendőben milyen lehet pisilni:)) (2009.12.02. 21:33) Élményeim

Linkblog

Rossz idő, tehát játszóház

2010.08.29. 20:14 Holleanyu

Hosszabb kihagyás után újra jelentkezem, és ezúttal Magyarország legnagyobb beltéri játszótere kapta tőlem a kiemelt figyelmet. Nos, elvittem a gyerkőcöket, mivel a szórólapjuk és a honlapjuk alapján izgalmasnak ígérkezett.

Budára kell kiautózni, de jól megközelíthető. Az Újbuda Center tetején található, jó parkolási lehetőséggel, és valóban olyan nagy területen, mint ahogy azt mondja magáról. Mégis az első meglepi már a bejáratnál várt minket. Itt ugyanis a kisérőknek - alias szülő - is fizetni kell belépőjegyet. Hm. Miután szóvá tettem, a válasz az volt, hogy ezért a felnőttek is ki szokták használni a lehetőségeket, úgy mint beszélgetés és kávézás, és esetleg egy kis ugrálás. Mondtam, de hát nekem a kicsire kell vigyáznom, ezért megyek be, amúgy meg nem értem, hogy a beszélgetéshez miért kell fizetnem. A magyarázat: mert ez napi jegy, tehát itt lehetünk estig. (!) Szerintem ezt nem gondolják komolyan. Nincs az a gyerek, aki ha állandóan ugrál, akkor is egy, maximum két óra mulva meg ne unná, vagy el nem fáradna. Szóval a gyerek jegy 1800.-, a felnőtt 1000 .- Ft. Ennivalót nem lehet bevinni, ennek szerintem elsősorban üzleti okai vannak, mivel bent büfé található, kis játéküzlettel, a büfében meleg étel is kapható, megszokott, nem túl magas árakkal. Van tisztességes mosdó és pelenkázó is, bár gyermek WC-t én nem láttam.

A játékok pedig részben a megszokott, felfújt ugrálóvárak, de van mászókás csúzdarendszer, különböző ugrálók, kicsiknek külön elkerített játazórész, gokart, érdekes kis motorok és bicajok, de néhány még külön fizetendő zsetonnal működik! Mi épp kifogtunk egy nagyobb eseményt, ezért volt műsor és arcfestés is, ez utóbbi még 500 pénzért.

Öszegezve, kész anyagi csőd, ettől függetlenül senkit sem beszélek le, mert akár jól is érezheti magát a gyerek, de nem nyújt több élményt ez a játszóház sem, mint bármelyik, ezért egy kicsit csalódottak is vagyunk. 2 piros pont...

Holleanyu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holleanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr472257067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása