HTML

Holleanyu

Mindenféle hasznos dolgot kínálnak, de hogy mennyiért és valójában mire lenne szükségünk? Erről írok.

Friss topikok

  • Lilarigó: A Kikában is változtak a dolgok. A játszóházat óránként 300-ért lehet igénybevenni 2,5 éves kortól... (2009.12.06. 10:31) Ha nyugodtan akarsz vásárolni, lakj Szegeden!
  • BSzilvi: Sziasztok! Meglepődve tapasztaltam, hogy a Fóti Cora mosdójában van direkt kismamás WC fülke. A po... (2009.12.03. 15:50) Anyu, pisilni kell!
  • Janka (Johanna) és kicsiZé (Zétény) apukája: Üdvözlet a blogon is:) Hehe, soha nem gondoltam arra, hogy hordozókendőben milyen lehet pisilni:)) (2009.12.02. 21:33) Élményeim

Linkblog

Élményeim

2009.12.01. 18:49 Holleanyu

Anyaságom egyik kiemelkedő, emlékezetes pillanata, mikor az 5 hónapos gyerekemmel úgy döntöttem "kirándulunk" egyet az IKEÁ-ba. Azt hiszem ez az üzlet volt az első, mely gondolt a gyerekes családokra, és pelenkázót is létrehozott a mosdók környékén. Szóval úgy gondoltam mi baj érhet, itt könnyen megkűzdök a problémás szituációkkal. A lányomat modern anya módjára, hordozókendőben magamra kötöttem, felszálltam a buszra, és elindultam. Csak az üzletben jöttem rá, hogy bizony nekem is lehetnek szükségleteim, és hiába vagyok "nagylány", ez gyerekkel együtt nem is egyszerű. Ugyanis hiába nagyszerű az IKEÁ-s baba-mama szoba, ha anyának nincs benne WC, és a közösbe kell menni.

Tehát a hasamra kötött gyerekkel beléptem a pici helységbe, és a WC fölé guggoltam tenni a dolgomat, miközben a gyerek félig lógó pozícióba került. A művelet befejezését találomra kellett megoldanom, mivel a gyerektől nem láttam alul semmit. Végül is minden jól sikerült, de azért az eset mély nyomot hagyott bennem. Azóta vadászom a WC-s pelenkázókat.

Az IKEA az elmúlt években fejlődött, de ez a probléma még nem oldódott meg, úgyhogy az 5-ből 4 pirospont.

Holleanyu

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holleanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr131566979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Janka (Johanna) és kicsiZé (Zétény) apukája 2009.12.02. 21:33:06

Üdvözlet a blogon is:)
Hehe, soha nem gondoltam arra, hogy hordozókendőben milyen lehet pisilni:))
süti beállítások módosítása