HTML

Holleanyu

Mindenféle hasznos dolgot kínálnak, de hogy mennyiért és valójában mire lenne szükségünk? Erről írok.

Friss topikok

  • Lilarigó: A Kikában is változtak a dolgok. A játszóházat óránként 300-ért lehet igénybevenni 2,5 éves kortól... (2009.12.06. 10:31) Ha nyugodtan akarsz vásárolni, lakj Szegeden!
  • BSzilvi: Sziasztok! Meglepődve tapasztaltam, hogy a Fóti Cora mosdójában van direkt kismamás WC fülke. A po... (2009.12.03. 15:50) Anyu, pisilni kell!
  • Janka (Johanna) és kicsiZé (Zétény) apukája: Üdvözlet a blogon is:) Hehe, soha nem gondoltam arra, hogy hordozókendőben milyen lehet pisilni:)) (2009.12.02. 21:33) Élményeim

Linkblog

Ovi ujratöltve

2010.06.06. 09:56 Holleanyu

Kivártam a múlt hetet, és tele voltam reménnyel, bár ezt a nyugtás dolgot még nem tudtam kiheverni. Szerencsére minden jóra fordult, mert bekerült a gyerekem a vágyott oviba, ahova a nagytesó is jár.

Ezúton szeretnék mindenkinek gratulálni, akinek sikerüt a csemetéjét beléptetni az oviba vagy bölcsibe. Szerintem az már művészet, hogy az "évközi" gyerekét az ember el tudja helyezni valahova. No, de ki az évközi? Aki pl. áprilisban betöltötte a 3-at, az is vár legalább négy hónapot, hogy elkezdhesse, holott a szülőknek addigra már mennie kell dolgozni...

Jó, tudom, kevés az óvodai férőhely, meg a személyzet létszámát is egyre csökkentik, na, de ha egyszer ez a megoldandó feladat!!! Nézetem szerint még mindig a családi napközi vagy a kisebb magán ovi lenne a megoldás. No, de nem én vagyok a megmondó ember. Ez van.

Még egyszer gratula!

Holleanyu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holleanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr702059897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása