HTML

Holleanyu

Mindenféle hasznos dolgot kínálnak, de hogy mennyiért és valójában mire lenne szükségünk? Erről írok.

Friss topikok

  • Lilarigó: A Kikában is változtak a dolgok. A játszóházat óránként 300-ért lehet igénybevenni 2,5 éves kortól... (2009.12.06. 10:31) Ha nyugodtan akarsz vásárolni, lakj Szegeden!
  • BSzilvi: Sziasztok! Meglepődve tapasztaltam, hogy a Fóti Cora mosdójában van direkt kismamás WC fülke. A po... (2009.12.03. 15:50) Anyu, pisilni kell!
  • Janka (Johanna) és kicsiZé (Zétény) apukája: Üdvözlet a blogon is:) Hehe, soha nem gondoltam arra, hogy hordozókendőben milyen lehet pisilni:)) (2009.12.02. 21:33) Élményeim

Linkblog

Fesztiválok

2010.05.27. 09:26 Holleanyu

Régen írtam bejegyzést, ennek oka nemcsak időhiány, hanem a hosszú hétvége. Megpróbált a család lazítani. Néha nem árt. Így jutottunk el, lényegében véletlenül Kiskunfélegyházára, ahol fesztivállal ünnepelték a várost.

Szeretem az ilyen jellegű eseményeket, engem a sok ember sem taszít, nem okoz gondot, szerencsére még a gyerekeimnek sem. Szeretem nézegetni a kirakodóvásárokat, néha talán veszek is ezt-azt, most is rátaláltam egy félegyházi specialitásra, a krém csokoládés mézre. Isteni! Szerintem ezt mindenkinek meg kell kóstolni. Egyszerűen rákenni egy szelet kenyérre, és kész. Én barna kenyérre kentem, így próbáltam fokozni az ízhatást. No, de ez nem egy gasztroblog...

Ami ezekben a fesztiválokban jó, hogy számos program elérhető könnyen és ingyen, és olyan mennyiségben, ami még a gyereket sem hozza ki a béketűrésből. Na, és a sok ugrálóvár, meg körhinta! Ezek viszont már fizetősek. Meg kell mondjam meglepődtem, hogy a kisvárosi árak megegyeznek a nagyvárosival. Itt is egy 5 perces ugrálás 500 Ft. Ha több gyerekkel vagyunk, akkor rengeteg. Bár találkoztam itt normális személyzettel, mert a fiam, miután kifizettem, úgy döntött mégsem ugrál. Hiába próbálkoztam, meggondolta magát. Ezt látva, visszakaptam a pénzt. Ez mindenképpen pirospont. Aztán kellett arcfestés 700-ért, jó sikerült ugyan, de nagyon drága. Volt lufi szintén darabja 500-ért, a régi hagyományos lufi csak 400, de ez nem tükrözi a minőségi különbséget, csodálkoztunk is. Az ennivalókról pedig még nem is szóltam. Ezt esetleg úgy lehet kiküszöbölni, hogy ebéd után megyünk ki, egy órára...

Ezek az események jók és akár még hasznosak is, de annak ellenére, hogy ingyenesek, a járulákos költségeket tekintve, drágák. Gondoljuk meg alaposan.

Holleanyu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holleanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr532034876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása