HTML

Holleanyu

Mindenféle hasznos dolgot kínálnak, de hogy mennyiért és valójában mire lenne szükségünk? Erről írok.

Friss topikok

  • Lilarigó: A Kikában is változtak a dolgok. A játszóházat óránként 300-ért lehet igénybevenni 2,5 éves kortól... (2009.12.06. 10:31) Ha nyugodtan akarsz vásárolni, lakj Szegeden!
  • BSzilvi: Sziasztok! Meglepődve tapasztaltam, hogy a Fóti Cora mosdójában van direkt kismamás WC fülke. A po... (2009.12.03. 15:50) Anyu, pisilni kell!
  • Janka (Johanna) és kicsiZé (Zétény) apukája: Üdvözlet a blogon is:) Hehe, soha nem gondoltam arra, hogy hordozókendőben milyen lehet pisilni:)) (2009.12.02. 21:33) Élményeim

Linkblog

Pláza mustra II.

2009.12.17. 19:52 Holleanyu

Ma az Árkádban jártam. Itt sokszor előfordulok, szerintem megkapni mindent és könnyen megközelíthető. Gyerekkel sem veszélyes a közlekedés, könnyen eljutunk a lifthez, az áruház pedig átlátható. Ami viszont zavar, hogy a mosdók használatáért fizetni kell/illik. Valójában sohasem értettem, hogy nem kell fizetni, mert nem szedhetnének díjat, de azért köszönik, ha mégis kapnak. Sőt, számlát is adnak az 50 forintunkért. Ott ül egy néni, és vár. Láttam, hogy nem mindenki fizet. Lehet, nekik van igazuk, de amikor gyerekkel, pláne, ha többel együtt megy valaki, nem lehet észrevétlen maradni. Amúgy a mosdók nem kifejezetten anyabarátra vannak kialakítva. Módszer, amint már írtam, hátsó fülke, nyitott ajtó, stb. De van baba-mama szoba, kellően tágas, tehát a kocsi is befér, két pelenkázóval és kényelmes szotatós székkel. Jó, hogy egyszerre többen is beférnek, de nem jó, hogy beférnek, mert akinek szüksége van a teljes intimitásra, az itt sem kapja meg.

A étterem elég tágas, de gyerekszék az nincs, vagy, ha van, akkor használhatatlan. No, és játszóhely sincs, bár legalább most a karácsonyi időszakban remek programokat kínálnak.

Összegezve, szerintem 2 pirospont. Van még min javítani.

Holleanyu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holleanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr641605174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása