HTML

Holleanyu

Mindenféle hasznos dolgot kínálnak, de hogy mennyiért és valójában mire lenne szükségünk? Erről írok.

Friss topikok

  • Lilarigó: A Kikában is változtak a dolgok. A játszóházat óránként 300-ért lehet igénybevenni 2,5 éves kortól... (2009.12.06. 10:31) Ha nyugodtan akarsz vásárolni, lakj Szegeden!
  • BSzilvi: Sziasztok! Meglepődve tapasztaltam, hogy a Fóti Cora mosdójában van direkt kismamás WC fülke. A po... (2009.12.03. 15:50) Anyu, pisilni kell!
  • Janka (Johanna) és kicsiZé (Zétény) apukája: Üdvözlet a blogon is:) Hehe, soha nem gondoltam arra, hogy hordozókendőben milyen lehet pisilni:)) (2009.12.02. 21:33) Élményeim

Linkblog

Nyugta

2010.05.05. 15:43 Holleanyu

Eddig csak a befizetésim után kaptam nyugtát. Most már a gyerekemről is van...

A héten szerintem mindenkit a bölcsődei és óvodai beiratkozások tartottak lázban. Tudomásom szerint akik bölcsibe is viszik a gyerkőcöt, azok az első napot megelőző éjjel 2-3 körül álltak oda az ajtóba, hogy biztosan felvegyék a gyereket. Az oviban erre talán nincs szükség, mert nincs rangsor, azt veszik föl, aki még az idén betölti a 3-a.

De! És most jön az én sztorim. A mi körzeti ovinkban is elmondták, hogy persze elsősorban azokat a gyerkeket veszik fel, akiknek biztosan dolgoznak a szüleik, meg a tesók már ide járnak stb. Viszont amikor elmentem, hogy beírassam a csemetémet, kiderült, hogy csak azért, mert nem augusztus 31-ig tölti be a hármat, mindenképpen el kell utasítani. Jó, mondom, de nekem mennem kel dolgozni. Hát tessék akkor érdeklődni, amikor a gyereke betöltötte a 3-at, és meglátjuk lesz-e hely. És hanem, kérdem. Akkor ki tudja, de tessék érdeklődni.

Felháborodtam, és tehetetlennek éreztem magam. Most mi a jó? Előre kiverni a balhét, és akkor tényleg nem veszik fel a gyereket, mert ilyen szülőt nem akarnak látni az oviban, vagy hagyni, hogy lényegében bármit megtehessenek velem és a gyerekemmel. Mindezt úgy, hogy új ovi is épül, és másról sem cikkeznek az önkormányzati helyi lapok, csak hogy nekünk hű de nagyon jó!

Most van egy nyugtám, pedig nyugtalan vagyok...

Holleanyu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holleanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr241976664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása