HTML

Holleanyu

Mindenféle hasznos dolgot kínálnak, de hogy mennyiért és valójában mire lenne szükségünk? Erről írok.

Friss topikok

  • Lilarigó: A Kikában is változtak a dolgok. A játszóházat óránként 300-ért lehet igénybevenni 2,5 éves kortól... (2009.12.06. 10:31) Ha nyugodtan akarsz vásárolni, lakj Szegeden!
  • BSzilvi: Sziasztok! Meglepődve tapasztaltam, hogy a Fóti Cora mosdójában van direkt kismamás WC fülke. A po... (2009.12.03. 15:50) Anyu, pisilni kell!
  • Janka (Johanna) és kicsiZé (Zétény) apukája: Üdvözlet a blogon is:) Hehe, soha nem gondoltam arra, hogy hordozókendőben milyen lehet pisilni:)) (2009.12.02. 21:33) Élményeim

Linkblog

Néhány gondolat a szoptatásról

2010.01.06. 18:10 Holleanyu

Nem gondoltam, hogy erről is írok, mert szerintem a szaklapok épp eleget írnak a témáról, néha talán túl sokat is, ami ugyanolyan zavaró... De egy természetgyógyászattal foglalkozó lapban rátaláltam a "tejfokozó" golyócskák receptjére, ami  egyrészt igencsak ritkán jelenik meg, másrészt rájöttem, hogy ezzel kapcsolatban is eladnak nekünk sokmindent.

Tehát a recept:

Kesu golyó

Hozzávalók: 250 gr. búza őrölve, 150 gr. árpa őrölve, 100 gr. zab őrölve, 100 gr. kesudió, 150 gr. vaj, 150 gr. barnacukor

A gabonaőrlemény keveréket és a durvára vágott kesudiót, pár percig szárazon pirítjuk. Hozzáadjuk a vajat és a cukrot. A formázáshoz még szükség szerint 1-2 evőkanál vizet adunk hozzá. A még langyos massszából 2,5-3 cm. átmérőjű golyókat készítünk. Napi adagja 2-3 golyó szükség és ízlés szerint. (Bio info magazin)

Szóval aki kipróbálja és bejön, szóljon. Kíváncsi vagyok. Részemről úgy tapasztaltam, a tej akkor "fokozódik", ha szopik a gyerek. Ennyi. Persze én is kipróbáltam teákat, amit lehet kapni, de ez inkább az én megnyugtatásomra szolgált, különösebben nem vettem észre jelentősebb hatást. Kivéve, amikor véletlenül Roobios teát ittam. Mindegy milyen ízesítésű, ha sikerül hozzájutni, szerintem érdemes kipróbálni, de hogy miért lett több tejem, fogalmam sincs, a csöppség viszont jól járt.

Én egyébként az évekig szoptató anyákhoz tartozom. Bizony mondom, 1 év után, már rettentően kimerítő és fájdalmas tud lenni. Szerintem mondjuk ki ezt is, mert a szotatással foglalkozó újságok és szakértők, erről sosem beszélnek. Vagyis mit tegyünk, ha a lelekiismeretünk szerint szoptatnánk, de a fájdalmat és a semmitmondó félórákat nehezen viseljük. Legyünk hát őszinték! Mindennek van előnye és hátránya is. A témának ez a része szerintem nincs kibeszélve, úgyhogy én is folytatom...

Holleanyu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holleanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr851652138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása