HTML

Holleanyu

Mindenféle hasznos dolgot kínálnak, de hogy mennyiért és valójában mire lenne szükségünk? Erről írok.

Friss topikok

  • Lilarigó: A Kikában is változtak a dolgok. A játszóházat óránként 300-ért lehet igénybevenni 2,5 éves kortól... (2009.12.06. 10:31) Ha nyugodtan akarsz vásárolni, lakj Szegeden!
  • BSzilvi: Sziasztok! Meglepődve tapasztaltam, hogy a Fóti Cora mosdójában van direkt kismamás WC fülke. A po... (2009.12.03. 15:50) Anyu, pisilni kell!
  • Janka (Johanna) és kicsiZé (Zétény) apukája: Üdvözlet a blogon is:) Hehe, soha nem gondoltam arra, hogy hordozókendőben milyen lehet pisilni:)) (2009.12.02. 21:33) Élményeim

Linkblog

Téli cuccok

2009.11.30. 15:07 Holleanyu

Kellene egy meleg kabát és egy nadrág a fiamnak. Az a dzsekis fazonú, mert talán az idén is lesz tél. A Tesco-ban árulnak olyat 1-2 éves gyerekeknek, amihez még kiscipő rész is van. Ezt nem tudom hogy gondolták, mivel egy ekkora gyerek már jár, és normál cipő van rajta. Azért köszi, de mit kezdjek vele. A Spar is árul néhány darab bélelt nacit és kabátot, és az Auchan is, de vagy nincs méret választék, vagy 6-7000 Ft. Szerintem ez rengeteg, mivel jó, ha 3 hónapig hordja a gyerek.

A C&A, sőt a Vögele is kínál édes kabátokat, de mind vagy szövet vagy bőrzseki (!). Darabja ezeknek is 7000, pedig egy szövet kabáttal egyáltalán nincs megoldva a problémám. Nem is igazán értem. A szövet kabát lehet nagyon tetszetős, és édesen áll a kölykön, no, de ebben játszani?! Mert ha nem adom a gyerekre, észrevétlenül kinövi, és kidobott pénz az egész.

Teljesen véletlenül megpillantottam egy összeállítást a Babaházban. 6000 Ft-ért adtak egy bélelt, kantáros nadrágot és egy dzsekit, aminek az ujja hosszú volt, a dereka rövid, és ha pulóver is van a gyereken, már nem lehet összegombolni. A nadrág pedig pont jó, tehát néhány hétig akár hordható is. Kérdeztem lesz-e még. Nem már nem, hangzott a válasz. Persze, hiszen már november van, ilyenkor már csak nyári ruhát vesz az ember. De lesz csak nadrág. Mennyiért? 7000-ért! Aha. Jó.

Akkor irány a kínai piac. Ugyan nem szokásom, mert a minőség nem a legjobb, és a legtöbb holmi nem valami szép, de azért ki lehet fogni. Most én is szerencsével jártam. Kaptam kabátot és nadrágot legalább olyan jót, mint az előbb említettek, és mindössze 3000 Ft-ért. Hát...

Holleanyu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holleanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr881563632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása